الجمعة، 6 يناير 2012

لفتات

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


لفتات..تظنها تافهة..تحمل بداخلها كل شيء
______________
""...كنت بتعمل ايه في اليوم دا؟!""
"اشمعنى اليوم دا!!"
""...استنيتك كتير..كنت محتاجة اشوفك جنبي..وملقتكش..""
"قلتيلي؟"
""...وهو انا كنت محتاجة أقولك!!!!""
"أمال كنت هعرف ازاي؟!"
""...اعتبر اني مسألتكش على حاجة."""
_______________
انتهى المشهد

إمضاء:
E73

8 آراءكم:

P A S H A on 7 يناير 2012 في 12:28 ص يقول...

دي مش لفتات
ده فتات

:)

E73 on 7 يناير 2012 في 1:35 ص يقول...

@_@

مش فاهمة

:$

P A S H A on 7 يناير 2012 في 5:58 م يقول...

:)
"وهو انا كنت محتاجة أقولك!" باعتقد إنك تقصدي هو أنا كان لازم أقول لك ؟ أو هو أنا كنت قادره أقول لك ؟
لأن الجملة المكتوبة يفهم منها عكس المعنى المتسق والحوار .

بالنسبة لكلمة "فتات" فقد نحتُّها من عنوان البوست "لفتات" حسب ما فهمته !
وهو الإحتياج لشخص ما أو مشاعر معينة في وقت ما ولا نجدها ونجد فتات من الاهتمام يجعلنا نعيد تقييم الأمور من حولنا :)

دمتي في خير وسعادة

Unknown on 7 يناير 2012 في 8:37 م يقول...

(( انتهى المشهد )) لاا انتهى الكاتب عن انهاء المشهد .. لم ينتهي مشهد برايي ..

E73 on 7 يناير 2012 في 10:53 م يقول...

أيوة صح هي انا كان لازم اقولك

اهااااااا فهمت انا كنت اقصد انها لفتة هتكون جميلة لو اتعملت

نحن واياكم

E73 on 7 يناير 2012 في 10:54 م يقول...

هو انتهى المشهد بالنسبة ان دي كانت نقطة النهاية في العلاقة

او مش في العلاقة كلها بس كانت بمسابة ترباس قفل على نقطة معينة كانت هتبقى في منتهى الجمال لو اتحست لوحدها من غير تنبيه

منوراني

amiraali on 8 يناير 2012 في 12:03 ص يقول...

دي اكتر حاجه بجد بنبقي مجتاجيناها انهم يحسوا ان اننا احنجناهم في الوقت ده...والمشكله انه لو اتضايقتي هيقولوا علينا تافهيين والموضوع مش مستاهل...الرجاله دول محتاجين اعاده تأهيل ازاي يحسوا بينا

E73 on 8 يناير 2012 في 12:06 ص يقول...

مش كدا يا قمر!!

مانا بقول كدا برضه

وبناء عليه الواحدة بتكتم في نفسها بدل ما تختلق موقف وهي عارفة ان هي اللي هتطلع خسرانة فيه في النهاية وهتتصدم في شخص مكانتش تحب تتصدم فيه

هو ليه مش كل الناس بتقدر تقرئك قبل ما تتكلمي!!