الأحد، 22 يناير 2012

إجهاض

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يمكن تكون أضغاث أحلام
لكن دا ميمنعش اني الفترة الأخيرة صليت كذا صلاة استخارة بخصوص عدة موضوعات ولم تحسم معي جميعًا منذ فترة

النهاردة حلمت حلم غريب جدًا
إجهاض!!

مش من عادتي البحث وراء تفسير الأحلام لكن قلت يمكن دي رؤية بخصوص صلوات الاستخارة
وكانت نتيجة البحث كالتالي:

اعتقد والله اعلم ان الاجهاض يختلف من رؤية لاخرى قد يكون زوال هم للمهموم لان الحامل يحمل شىء والاجهاض معناه زوال هذا الشىء قد يكون للتى لم تتزوج معناه انتهاء فترة العزوبية وقرب الزواج وقد يكون للطالب وهو يحمل مادة معناها نجاح فى المادة وقد يكون للتاجر وهو داخل على مشروع قد يكون معناه ضياع فلوسه وامواله هذا والله اعلم

يعني لو كانت رؤية فعلا تبقى الرؤية دي جابت مالآخر في كل شيء ما عدى اني مش تاجر ^_^

اللهم إني أسألك خيره وخير ما فسر له وأعوذ بك من شره وشر ما فسر له

4 آراءكم:

P A S H A on 22 يناير 2012 في 7:07 م يقول...

اللهم اجعله خير
ربنا يصلح لك الأحوال إن شاء الله وتقومي بالسلامة
:)
تحياتي

E73 on 22 يناير 2012 في 7:12 م يقول...

يا رب آمين

نحن واياكم اللهم آمين

أقوم بالسلامة من ايه بالظبط >_<

شرفت

P A S H A on 25 يناير 2012 في 6:22 م يقول...

احم احم .. يظهر إني عكيت الدنيا ومنظري بقى وحش :(

أصل أنا ربطت بين الموضوع ده والموضوع اللي حضرتك كنت ناشراه في مدونتك التانية "معجزات" بعنوان يا من بداخلي ! فعشان كده قلت ربنا يقومك بالسلامة من الولادة يعني D:

عموماً أنا باعتذر والله لحضرتك لو كنت اسأت الفهم ، لأني حسيت بإحراج شديد

تقبلي مروري وتحياتي

E73 on 25 يناير 2012 في 6:29 م يقول...

هههههههه لأ عادي ولا يهمك انا حسيت برضه ان فيه لبس في الموضوع

المدونة التانية دي قصة انا بألفها مش واقع حياتي

لأ عادي أبدًا مفيش أي مشكلة وارد ماهو حضرتك متعرفنيش علشان ازعل انك فهمتني غلط

لأ أنا اللي آسفة اني اتسببت لحضرتك في الاحراج دا

شرفتني