السبت، 28 يناير 2012

حشو عصب

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


حشو عصب وآه ياني
ماكانوا خلعوه وريحوني

حاسة ان قطار مشي على سناني
رايح وكمان جاي من تاني

أنا فكي واجعني وبعيط
ومش ضامنة كمان يوم أصوت

رحت لدكتوري قالي تأخرتي
شرفينا الأسبوع اللي جاي لأ اللي بعده ياختي

وكتبلي على حقن وأقراص
وهو أنا مش بني آدمة وعندي إحساس!!

ضرسي بيوجعني وغايبة عن شغلي بقالي يومين
وجبت الدوا والروشتة بس النفس أجبها منين

قالك قرص بعد الأكل
وهو أنا أصلا عارفة آكل

حاسة أنه لو طول الأمر
هحتاج أعمل استئصال للعقل

يا وجع ضرسي يا ضارب في اللوز
وطالع عالدماغ ويقولك التهاب

نفسي أديلك بوكس أوقعك وأخلص
يا ضرسي يا هاريني ومجوعني إخلص


إمضاء:
E73

8 آراءكم:

Bent Men ElZman Da !! on 28 يناير 2012 في 10:13 م يقول...

الف سلامه عليكى يا جميله
الم الاسنان ده لا يطاق
ربنا يكون فى عونك
يارب تبقى احسن

amiraali on 28 يناير 2012 في 10:58 م يقول...

الف سلامه عليكي يا قمر
ان شاء اللع تكوني بخير

reemaas on 29 يناير 2012 في 1:22 ص يقول...

ههههههههه حشو العصب بقى مصدر للالهام

ربنا يخفف عنك المك يا قمراية

E73 on 29 يناير 2012 في 5:08 ص يقول...

بنت من الزمن دا
******************
الله يسلمك يا بنوتة
فعلا والحقنة بتاعت مضاد الالتهاب لا تطاق أكتر منه
نحن واياكم يا رب
يااااارب اللهم آمين انا نفسي ابقى أحسن بصراحة ^_^

E73 on 29 يناير 2012 في 5:08 ص يقول...

أميرة علي
************
الله يسلمك يا أمورة
يا رب آمين

E73 on 29 يناير 2012 في 5:09 ص يقول...

ريماس
*******
هههههههههه آه والله يا اختي من كتر ماهو عاملي جنان

يا رب آمين يا ريمى يا حلوة نورتيني

Unknown on 29 يناير 2012 في 2:13 م يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه مجربه وعارفه بتحسي بايه هههههههه ربنا يخفف علي وجعك

E73 on 29 يناير 2012 في 2:24 م يقول...

يا رب آمين يا صمت ربنا يتقبل منك حاكم الواحد حاسس إن خلااص