السبت، 16 مارس 2013

فقدان ذاكرة مؤقت

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم روحمة الله وبركاته

النهارده بالتحديد معرفش فيه ايه

صحيت من النوم الفجر حاسة ان كل ذاكرتي ممسوحة
- الدنيا ضلمة
- مش عارفة انا فين
- مش عارفة انا مين
- مش عارفة المفروض اعمل ايه

وبعد ثواني معدودة بدأت أركز انا في اوضتي على سرير والنور انا اللي طافياه لإني مبعرفش انام غير في الضلمة والباب انا اللي قفلاه والموبايل اللي بيرن دا بتاعي صحبتي بتصحيني اصلي

الحمد لله ركزت وعرفت ايه اللي بيحصل

بعد العصر قررت آخذ قسط من الراحة اصحى منه بعد المغرب وقلت لبابا يصحيني


والدي صحاني الساعة 6 ونص تقريبا وانا صاحية من النوم مخضوضة في دماغي فكرة واحدة بس
ماما أخذت الدوا؟!!

وطالعة اجري غسلت ايدي ورحت لماما صحتها وادتلها المية والدوا
هي قالتلي مانتي لسة مدياهولي الساعة 2 !!

انا بحاول اركز شوية
الساعة 2!!
هي الساعة كام؟

انا اسفة معاد الدوا الساعة عشرة بالليل و6 الفجر انا اتلخبط >_<

ولأول مرة في حياتي أجرب أدي حقنة عملي كنت بدرس طريقة إعطاء حقنة نظري لكن اليوم كانت أول مرة أجرب

ربنا يقومك بالسلامة يا أمي العزيزة

2 آراءكم:

زينب علي حبيب on 27 مارس 2013 في 2:56 م يقول...

ربنا يعافيها ويشافيها ياااا رب

انا لما جيت اجرب ادي حقنة عملي جربت بنفسي ... تخيلي :"(

E73 on 27 مارس 2013 في 5:03 م يقول...

يا رب اللهم آمين يا زنوشي يا حلوة

>_< مقدرتش خالص يا زنوشة