الاثنين، 11 مارس 2013

ربع قرن

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم روحمة الله وبركاته

إنه يوبيلي الفضي
أي مرور 25 عام على مولدي
كل عام وأنا إلى الله أقرب وعن الذنوب أبعد
اللهم اجعله عام مميز بالسعادة والعبادة

أنا عندي ربع قرن ^_^

كل سنة وأنا طيبة
أنا بحبني قوي
وهنزل أفسحني وأشتريلي هدية


الله يبارك في أعماركم أسرتي الغالية

2 آراءكم:

زينب علي حبيب on 27 مارس 2013 في 2:57 م يقول...

الفرق بيننا مش كبير خااالص على فكرة...

حبيت التورتة وانا عايزة حتة منها مليش دعوة ^_^

كل سنة وانتي طيبة ياااا رب وان شاء الله تقضي كل سنينك بطاعة الرحمن وتوفيقو ورحمتو الواسعة ياااا رب ...

ويحصلك احسن من اللي نفسك بيه يا ايناس ...

بحبك في الله :)

E73 on 27 مارس 2013 في 5:04 م يقول...

:D

اتفضليها تعالي مصر السنة الجاية وانا اجبلك واحدة شبهها ^_^

وانتي بالصحة والسلامة يا زنوشي اللهم آمين نحن واياكم

اللهم آمين نحن واياكم

وانا كماااااان ^_^