الاثنين، 5 مارس 2012

أبله أسماء.. سانك يو فيري ماتش


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مبدئيًا كدا بالصلاة على النبي

أنا كرهت "أخت" الانجليزي

مش هدعي اني "فلونت" ولا حتى "أدفانسيد"

يعني أنا ليكوا عليا أبصم بالعشرة إني "بيجينر"

بس الله يباركلك يا أبله أسماء ياللي بتدي عيال الحضانة دروس "قال ايه" انجليزي

إلهى ربنا يسعدك بلاش تحفظي الأطفال رقم "ستة" بالانجليزي

أرجوكي الرقم دا بالذات سيبيهولي انا هعلمهولهم

سيكيس

ماهو انا لو عارفة ايه العيب اللي فيها بيخليها تطلع بالنطق دا هعرف أعدلها للأطفال

لكن عشان تحاول تقنع طفل عنده 5 سنين ان فيه فرق بين نطق "سيكس" و "سيكيس"

اشوف فيكييييييييييييييي تلت اربع خمس ست ايام

آه ست ايام من بتاعت "سيكيس" اللي بتحفظيها للعيال

نفسي حد يلمني عليها عشان ابعتلها مقطع فيلم عسل اسود بتاع احمد حلمي لما كان بيقول لميس "ميرفت" بتاعت الانجليزي

سيكيس؟! كيلااااااااس؟!

وكمان سانك يوووو فيري ماتش

دا لو حد أجنبي فات جنبكم هيغير ملته

6 آراءكم:

P A S H A on 5 مارس 2012 في 9:47 م يقول...

دي المفروض تتشنق من رجليها وتتعلق في حوش مدرسة والعيال يرجموها بالدوم !

E73 on 5 مارس 2012 في 9:53 م يقول...

بجد بجد بجد

جبت منها جااااااااااااااااز

وبقيت تلقائي أول ما عيل ينطق انجليزي غلط أقوله بتاخد درس عند ابله اسماء صح؟!

وعلى طول يقولي آااااااه

نفسي بجد اعرف مكان بيتها وانا ابعتلها مقطع الفيلم بتاع احمد حلمي مع مرفت دا حقيقي نفسي

ياكش تفهم

amiraali on 6 مارس 2012 في 1:22 ص يقول...

هههههههههههههههههههههههه...الله يخربيتها هتطلع جيل معوقين في الانجليش

E73 on 6 مارس 2012 في 2:35 م يقول...

بأمانة يا ميرا بقيت محتارة

أدعي عليها بإيه وهي فيها كل العبر

D:

فقررت أقول ربنا يهدينا ويهديها يااااااااا رب

reemaas on 7 مارس 2012 في 12:05 ص يقول...

هههههههههههههههههه بوظت اجيال بحالها توقع تحت ادينا بس

E73 on 7 مارس 2012 في 1:52 م يقول...

ههههههههه على رأيك يا ريمى

هي بس تقع تحت ايدنا