الجمعة، 24 يونيو 2011

صابرة وساكتة

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حاسة أنه بيخدعها وصابرة وساكتة
حسيتها متسرعة بس برضه فضل صابرة وساكتة
فيه عيوب كتير واضحة وهي متجاهلاها وأنا صابرة وساكتة
نبهتها متخافش من عواقب الرفض لو رفضت بس حسيتها أخدت كلامي من الودن دي وطلعته من التانية وأنا صابرة وساكتة

أنا قلقانة وفرحانة وصابرة وساكتة
مش حابة أظهر بشكل الغراب في المواقف اللي زي دي ولذلك قررت أفضل صابرة وساكتة

يا رب ظنوني وشكوكي كلها تطلع غلط وأبقى عملت عين العقل لما قررت أفضل صابرة وساكتة

يا رب استر

4 آراءكم:

AhMeD RaDy on 24 يونيو 2011 في 10:51 ص يقول...

بسم الله

سورى اول تعليق كان كان كله مشبك

اوعى تسكتى خالص .. بجد هيبقى ذنبها فى رقبتك وهتلاقى ضميرك بيوجعك لو حصلها حاجة او انخدعت .. قولى كلمة الحق واجرك على الله

اللى هيحصل لما تقولى لها احسن مليون مرة من لما تسكتى وتفضلى تتفرجى وانت شايفة انها بتتخدع

عشان بكرة تلاقى اللى يوجهك ويقولك الحق

E73 on 25 يونيو 2011 في 12:12 م يقول...

ولا يهمك

انا مش بسكت بس برضه مش هفضل أزن عليها هو لو نصيبها هتاخده لو مهما انا عملت ايه ودا اللي اقصده بصابرة وساكتة اني شيفاها وهي مقتنعة رغم الحاجة اللي انا شيفاها مش مناسبة

يمكن زمان كنت اتحرج بس مع 2 تقريبا كنت ساكتة معاهم ولما لقتهم فركشوا الموضوع وقالولي ليه مقلتيش من الأول فكرت بعد كدا اني انبه بس التنبيه هيبقى عن طريق ملاحظات أوضحها لصاحبة الموضوع علشان لما يحصل حاجة تبقى عارفة اني عملت اللي عليا وقتها ونبهتها

أنا مش صابرة وساكتة على الحاجة اللي انا شيفاها غلط

انا صابرة وساكتة على قرار البنت بالاستمرار بعد ما قلتلها على اللي قالقني ومنتظرة اشوف ان رأيي كان غلط وان الموضوع هيكمل على خير للآخر وان انا كان بيتهيألي

واتمنى بجد ان لو حصل معايا موقف مشابه ألاقي اللي ينبهني للعيوب اللي انا مش واخدة بالي منها

المنصوري on 6 يوليو 2011 في 9:26 م يقول...

موووووووووفقه

E73 on 6 يوليو 2011 في 10:56 م يقول...

الله يكرمك