الأحد، 27 يونيو 2010

في الركن البعيد الهادي

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


في الركن البعيد الهادي
وفنفس المكان فالنادي
انا قاعدة مستنية
النتيجة المهلبية
والخوف زرع حوليا
شجرة جوافة مندية

وفاتت ساعة
وفاتت ليالي
وفاتت وراها ليالي تلالي
وفين انتي فين
يا أم الروتين
وفين انتي فيييييين
يا ألمي الحزين

أديني خلصت الامتحانات

أخدت إيه؟

إيدي على خدي

أنا مؤمنة بربنا اللي عمره ما هيضيعني ولا هيشمت فيا حد
لكن دا ميمنعش اني خايفة من اول مادة وربنا يستر
لو حصل فيها حاجة أنا عندي استعداد أقعد في البيت أقشر بصل

كفاية عذاب كفاية
محاضرات ملهاش نهاية
وكفاية ذل بقى
ومذاكرة تقلب شقى

عدينا يا سنة عدينا مش عوزة أشوف وشك فينا

إهئ إهئ إهئ عااااااااااااا

أنا بجد السنة دي خرجتني بنفسية

محطمة

مدمرة

رثة

وجاري التصليحات

معلش يا نفسي
ربنا يعينك ويقويكي
وربنا عالظالم والمفتري
وحسنة قليلة تمنع بلاوي كتيرة

دا بجد دا على فكرة

4 آراءكم:

كهرمانه on 27 يونيو 2010 في 10:55 م يقول...

هههههههههههههههههههه
يا حييييييييييينى حليكى يا نوسه
ان شاء الله كله هيبقى خيييييييييييير
وهتبقى تقولى
الحياه بقا لونها بمبى
وهاتيلى جوافايه من الشجره اللى حواليكى (مش عارفه شجره واحده حواليكى ازاى )
ان شاء الله خير يا نونو متقلقيش
وخليكى ديما كده محسنه الظن فى ربنا
وان شاء الله محدش هيشمت فيكى
اول تعلييييييييييييييييييييئ

E73 on 28 يونيو 2010 في 3:41 ص يقول...

هههههههههههه
شجرة مزرعة ومتشعبة
أنا عارفة بقى الغنية كانت كدة أنا بس كل اللي عملته اني حرفتها شوية
يا رب ان شاء الله
ياااااااااااه دانا عندي حسن ظن كبيييييييير بس احسان الظن أكتر من كدة يبقى تواكل بس ميمنعش اني مؤمنة إن شاء الله إن ربنا هينجيني مش عشان خاطر عيوني لأ بس علشان حرام بابا وماما تعبوا معايا كتير قوي
يا رب آمين دعواتك يا منو
ههههههههههه

♥ R ♥ on 28 يونيو 2010 في 6:11 ص يقول...

اولا حمد لله عالسلامة
يمكن هي رجعت من كتير بس انا مشفتهاش غير ناو


متقلقيش يابنتي كله خير
ربنا كبير اوووووووووووووووي بجد
وأكيد مش هيضيع تعب ولا هيرد دعوة من القلب

E73 on 28 يونيو 2010 في 6:41 ص يقول...

يااااااااااااه يا روضة ياااه
أخيرًا ظهرتي في المدونة عندي
دانتي بس كنتي تديلي خبر وأنا أفرشلك الأرض ورد

الله يسلمك يا رورو
هي مين اللي رجعت؟

أه يا روضة أه أنا عارفة إن ربنا كبير جدًا
يا رب آمين
يوفقنا جميعًا يا رب

قوليلي بقى السؤال الدائم الرخم
نتيجتك هتظهر إمتى؟
P: