الثلاثاء، 8 يونيو 2010

أنا...مش...فاهمة...حاجة


أنا ... مش ... فاهمة ... حاجة

حاجة جميلة جدًا...

متكلمنيش بصوت واطي ... دي حاجة بتنرفزني مش هفضل أقول نعم؟ نعم؟ نعم؟، ياتعلي صوتك عشان أسمعك يا متتكلمش خالص

مبقاش عطشان وتديني نقطة مية ... دي حاجة بتموتني أكتر من لو كنت سبتني عطشان من الأول

متخلينيش أتحايل عليك عشان تفضفضلي ... يا تتكلم وتخلص، أنا معنديش وقت أنا كمان، يا إما متظهرش إنك متضايق من حاجة من الأول

أنا بكره اللون الرمادي

يا أبيض يا أسود

يا في البيت يا في الكلية مبحبش قعدة الشارع

9 آراءكم:

AhMeD RaDy on 8 يونيو 2010 في 6:32 م يقول...

امممممممم ربنا يارب يهدى الحال

ومعاكى حق فى حركات كدا بضايق وخصوصا اللى انتى بتتكلمى فيه دا

ربنا يهدى البشررررررررررر يارب

E73 on 8 يونيو 2010 في 6:51 م يقول...

يارب آمين

غروب on 9 يونيو 2010 في 11:29 ص يقول...

والله انت هتنضربي قريب بس اما اشوفك

E73 on 9 يونيو 2010 في 1:47 م يقول...

نعم!!
اشمعنى؟!

(ست* جنى* الحسن) on 9 يونيو 2010 في 5:23 م يقول...

سلامو عليكو..
عندك حق الوضوح جميل يا ابيض يا اسود.
بس مش عرفه ليه حسيت انك عايزة تخدى حد قلمين؟؟؟؟
لك تحياتى

(ست* جنى* الحسن) on 9 يونيو 2010 في 5:24 م يقول...

سلامو عليكو..
برجاء زيارة مدونة جنة وتحميل فيديو (رحلة جنيه)

E73 on 9 يونيو 2010 في 6:41 م يقول...

ههههههههههههههه

أصل المواقف دي بتنرفزني جدًا وكان معدي عليا موقف منهم

وده اللي دفعني إني أكتب البوست دا

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

أنا فعلا اتفرجت على الفيديو بس للأسف جيت أعلق التعليق مرضاش يوصل ومعرفش العطل كان في إيه تحديدًا

Malooka Yousef on 16 يونيو 2010 في 12:47 م يقول...

ف حاجات بتشل بصراحه عموما ربنا يهدى

E73 on 17 يونيو 2010 في 12:43 م يقول...

يا رب ياملوكة