الثلاثاء، 12 أكتوبر 2010

لسة فيه أمل...



في الدنيا الكبيرة ... وبلادها الكتيرة

لفيت لفيت لفيت

ولما نداني ... حبي الأولاني

سبت كله وجيت جيت ... وفحضنه اترميت وغنيت

سالمة يا سلامة رحنا وجينا بالسلامة

لسة الحب صافي ... لسة القلب دافي

ولسة فيه أمل

وبعد المغارب ... نتلملم فقارب

ويطول السهر السهر ... والسمر والغنا كلنا

سالمة يا سلامة رحنا وجينا بالسلامة

فيه شجرة جوة ... جنينة عليها علامة

أنا ياما كنت بفكر فيها ... وبسأل ياما

يا ترى موجودة؟... وقلبي محفوظ فيها؟

أيوة موجودة ... وقلبي محفوظ فيها

4 آراءكم:

iHibo on 12 أكتوبر 2010 في 5:57 م يقول...

اغنية رائعة تذكرني بالايام وسنين بتموت والعمر يجري منك ^^ وتعيش احلام وتموت

اغاني واغاني  

سوسو الاموره on 12 أكتوبر 2010 في 8:55 م يقول...

انا بحب الاغنيه دي اوي يا ايناس يا وزه كنت حفظاها واغنيها اصل دليدا كانت بتغنيلي هههههههههههه بس بدل سهاد سهاج فاعتبرتها ليا طلعت بلد بالصعيد وانا مبسوطه على نفسي ههههههههههههههه

E73 on 13 أكتوبر 2010 في 1:01 ص يقول...

هيبو::
:) فعًلا كانت أيام

E73 on 13 أكتوبر 2010 في 1:01 ص يقول...

ههههههههههههههه

سوسو الأمورة والعسولة

سُهاد أحسن ناس