الأحد، 29 نوفمبر 2009

وقالي وقلتله

قال لي: على رمش عيونها قابلت هوى طار عقلي مني وقلبي هوى

قلت له: عينك عللي رايحة والي جاية واتقابل دية تنسى دية وانا واقفة وشايفة ده بعنية ليه شايف نفسك ليييه

قال لي:
وانا ياللي كنت طبيب الهوى ولأهل العشق ببيع الدوى من نظرة لاقتني صريع الهوى يااا يا بوي

قلت له: لا دا بعدك عارفة قصدك ايه في ايه قلي مالك ايه في بالك فوق بقى من الي بقيت فيه

قال لي:
خدني شوقي لاقتني بروح عندها حد تاني سبقني وخاد يدها

قلت له: يوماتي عارفة وسامعة عليك كان ليك قول كده كام ألف حكاية يوماتي نفسك افكر فيك واناديك وتلاقي كلام ويايا يا ريتك انت تسيبك مني افهمني انا عارفة الي فيها

قال لي:
وحتى ان كنت مش جنبى بشوفك قرب انا قلبى واحس ان انت جوايا يا كل منايا وحبايبى

قلت له: عامل انت مشكله يعني لسه محتار ناسي ان قلبي اختار ايوه قلبي اختار يامجنون مش انا ليلي ولا بنسمة هواك مايلة

6 آراءكم:

حـــلـــم كـــان on 30 نوفمبر 2009 في 5:22 م يقول...

ياسلام ياسلام على الدويتو

ايه احسن ميستهلش الا كده

E73 on 30 نوفمبر 2009 في 7:30 م يقول...

مش أي حد يا بنتي
مانا قلت كدة برضه
ناس مبتجيش غير بالعين الخضرا

غروب on 1 ديسمبر 2009 في 6:54 م يقول...

عاوزنى اقول بحبك ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بحبك بس مش قايله

ههههههههه

في حاجه كده ... مش عارفه اييييييييه ؟
وبقول لو كده راح يحصل ايه ؟


مش نظره وابتسامه .. مش كلمه والسلامه .. دى حاجات كتيره ياما لو ناوى تحبنى


ايه يعنى قلبك حنين .........ايه يعنى رمشك يجنن

لو حلو انا برضه حلوه وتجيليى واقول يحنن .. لاهخاف ولا انحنى

E73 on 1 ديسمبر 2009 في 10:45 م يقول...

لا يا فالحة

فكراني بحبها وانا مبحبش
حد يقولها ميهمش
سبها في وهمها دي مبتملش

لو جت عيني في عنيها يا سلام تعمل من النظرات اوهام
واني بنادي وبقول في كلام
وانا ولا بقصد حتى سلام

واكتر من كدة لما تشوفني
تعمل نفسها قال تعرفني
واما اصدها تستلطفني
انا مشفتش كدة

momken on 6 ديسمبر 2009 في 10:00 ص يقول...

جميل اوى الديالوج ده

ودمه زى السكر


تحياتى

سوسو الاموره on 9 ديسمبر 2009 في 2:05 ص يقول...

ههههههههههههه ايه دى حاسه اني حجات اعرفها دنى مش فاهمه لماذا كل هذا يا ستواااا هل من جواب يا خيتوا ههههه