الأحد، 15 نوفمبر 2009

من تاني مقدرتش استغنى

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أعترف أنه كان قرار خاطئ أنني قررت حذفك

لكن مقدرتش أتحمل

كان لازم أرجعلك تاني

وبعد تسع شهور

وأبدأ معاكي من تاني

من أول لينك ليكي

ومن أول قالب اختارته ليكي

يا غالية عندي

يا نفسي ومع نفسي

وإن كان القالب القديم راح إن شاء الله هقدر أرجعه

وإن كانت المقالات القديمة راحت

بعون الله هكتب من تاني

طول ما ربنا مقدرلي

ياااااااااااااااااااه

يا غالية عندي

10 آراءكم:

سوسو الاموره on 16 نوفمبر 2009 في 4:40 م يقول...

بنت يا دورنااااااااا هيا ازاي دي رجعت مم مش كانت مش تخينا ندخل عليها وله ايه هههههههه منوره يا برنسيسه يا صغننه وبجد وحشانا اوي

شموع دافئة تحت زخات المطر on 16 نوفمبر 2009 في 7:52 م يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اشتقت لك حبيبتي كثيييييييرا جدااا
اين انت؟

مبارك العودة
باذن الله عودة ميمونة
ننتظر ابداعاتك جميلتي

E73 on 17 نوفمبر 2009 في 1:55 ص يقول...

سوسو
*******
بيني وبينك أنا لما لقيت ناس لسة حطينها عندهم في السايد بار بتاعهم زيك انتي وشيمو بصراحة مقدرتش أفضل حذفاها عملت واحدة جديدة بنفس الرابط القديم

أنا كنت فعلا حذفت القديمة بس عملت دي على نفس الرابط

وانتي كمان يا سوسو بجد أعمل ايه في الدراسة بس

E73 on 17 نوفمبر 2009 في 1:56 ص يقول...

سمسمة
********
سمسمة حبيبة قلبي بجد وحشاني جدا
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

وانا كمان يا سمسمة بجد
موجودة بس ممنوعة من النت علشان الدراسة
الله يبارك فيكي
ان شاء الله
الله يخليكي يا سمسمة من بعض ما عندكم

'' حطام (ك) بقايا '' on 17 نوفمبر 2009 في 2:49 م يقول...

انوووووووسة
حمد لله على سلامتك ياقمر
كنتي فيييييييييييين
قلقتينا عليكي
متغيبيش ثاني يا قموورة هنفضل مستنيييك

AhMeD RaDy on 18 نوفمبر 2009 في 1:12 م يقول...

تعرفى اا ما صدقتيش لما دخلت على مدونتى يلا وطن واا براجع كدا الحاجات القديمة بتاعتى .. لائيت مدونتك مع نفسى عليها بوست جديد اعد اقول بجد دا ولا تهيوات

بجد الف الف حمد الله على السلامة رجوعك تانى .. المدونة دى مميزة جدا انا لسه عندى تعليقات باسم الزعيمة ساعتها قولت يااااااااااااااااااااااااااه

فين الايام دى

الف حمد الله بلاسلامة

E73 on 18 نوفمبر 2009 في 7:22 م يقول...

كوكي
*******
حبيبة قلبي
الحمد لله كويسة انا موجودة أهو بس انتي عارفة الأسر بتاع الدراسة بقى
الله يسلمك يا كوكي
هحاول بس والله مش بإيدي

برجلي
P:

E73 on 18 نوفمبر 2009 في 7:23 م يقول...

أحمد راضي
***********
الله يكرمك دا بس من ذوقك

أها

الأيام بتيجي وتروح

bumedian on 20 نوفمبر 2009 في 12:56 ص يقول...

السلام عليكم ...

لا تعيديها ثانية ... حتى ان لم ترغبي في الكتابة .. فاتركي ما كتبتي ليتمتع به كل من يصدف له ان يكون هنا ...


انتظر استرجاع كتاباتك لكتابتها من جديد

اؤيد فكرة اختيار قالب كالذي تحدثتي عنه للمدونة :)


شكرا لك

خالص تحياتي

E73 on 21 نوفمبر 2009 في 4:04 ص يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ربنا يستر
ربنا يسهل بس معتقدش اني ممكن اقدر ارجع اللي راح
لأني بالفعل مش فاكرة كتير جدا منه
لكن اقدر اقول ان شاء الله اكتب تاني

العف لا شكر على واجب