الأحد، 1 أبريل 2012

أسمهان




أنا عاوزة أدخل للنونو وحشتني جدًا جدًا جدًااااااااااااااااااااا

يادي البرد اللي بينقي الأوقات

يعني طول ما هي مسهرانا ومغلبانة أبقى زي الفل

وأول ما تبقى هادية ومؤدبة يجيلي برد يخليهم يعملولي حظر تجوال في الشقة عشان النونو متتعبش

مليش دعوة أنا عاوزة أشوف النونو اتصرفوا وادعولي البرد اللي عندي يروح بسرعة بقى

6 آراءكم:

موناليزا on 1 أبريل 2012 في 10:28 م يقول...

أولا : ألف مليون سلامة عليكِ وربنا يخفف عنك يارب بسرعة :)

ثانيا : مين القطة ؟ :)

Randa on 2 أبريل 2012 في 3:58 ص يقول...

ههههههههههههههه ايون انا عارفه انا النظام ده ولسه بعد البرد في فتره نقاهه دي بقي هيسمحولك تدخلي بس ممنوع تبوسيها
هههههه يبقي يسقط يسقط حكم النونو صحيح يلا ربنا يشفيكي يارب سريعا يارب علشان انا عارفاكي ممكن تهربي وهما نايمين وتدخلي تشوفيها

E73 on 2 أبريل 2012 في 1:55 م يقول...

الله يسلمك يا موناليزا

بنت اختي

E73 on 2 أبريل 2012 في 1:57 م يقول...

في الواقع يا روني انا من يوم ما اتولدت لم انل شرف اني ابوسها لأني بخاف عليها من الجراثيم

ايوة كدا اهتفي معايا

يا رب آمين يا رنرن والله ببقى نفسييييييييي بس بخاف عليها وهي صغنونة خاااالث مفيهاش حاجة

ابو المفاصل الواصل on 6 أبريل 2012 في 11:57 ص يقول...

سعدت بزيارة مدونتك
تحياتى

E73 on 6 أبريل 2012 في 4:34 م يقول...

اشكرك
تشرفنا