الاثنين، 19 يوليو 2010

آسفة...فات الوقت

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
آســفـــة
آسفة شفلك غيري مش هتحمل تعبي معاك
أنت عايزلك حد يضحي..مهما بتعمل فيه وياك
انا جربت ده كله معاك..تعبت..وضعفي معاك قواك
بس لإمتى أنا هفضل اضحي؟؟ وقولي لإمتى أنا هبقى ملاك!!
حبيت هواك لحدود أكتر من المفروض
وأنت ولا قدرت.. علمت قلبي خلاص يوفر الإخلاص
منك أنا تعلمت
شوف قد إيه وياك تعبت
وقد إيه.. سكت وتحملت
وقد إيه.. وقد إيه.. والعمر فيه كم قد إيه ؟!

وفات الوقت.. وجيت دلوقت..
وأنا مضطرة أقوللك لأ
يعني انتهت كل الحكاية.. وماعدش فاضل غير سكوت
جيت متأخر والأيام ما بتستناش
جاي تقولها لا من فضلك ما تقولهاش
مين يبتدي بعد النهاية.. من بعد ما الأيام تفوت
ما فات الوقت.. وجيت دلوقت
وأنا مضطرة أقوللك لأ.. لأ.. لأ.

عيش اليوم في حيرة
أبغيك تجرّب الغيرة
أبغيك تحس وتتعلّم
تناديني ولا أسمع
ولا دمعك بعد ينفع
خلّيك عايش بهمّك
تشوف بعينك وتقنع